Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Publicat de pe Feb 25, 2010 in POVESTIRI | 2 comentarii

Un model mai necunoscut: Renault Laguna 3 GT

Un model mai necunoscut: Renault Laguna 3 GT

De acum doua saptamani mi-a venit ideea sa scriu ceva despre un model mai necunoscut la noi in Romania. Am ales Renault Laguna GT, model ce nu este foarte cunoscut deoarece aceasta versiune nu este comercializata in Romania. Totusi pe langa faptul ca nu se comercializeaza la noi mai sunt si alte motive pentru care este necunoscuta, cum ar fi faptul ca cine doreste sa achizitioneze o masina de familie cu valente sport, nu prea se gandeste la Renault. Romanii prefera alte variante una din ele fiind Skoda Octavia RS ( sau vezi cate VW Golf GTI sunt pe strazi in comparatie cu Renault Megane RS, cu toate ca RS-ul este mai performant).

Ce mi-a atras atentia in mod deosebit la Renault Laguna GT a fost in primul rand sistemul Active Drive, sistem ce ofera 4 roti directoare. Aceste 4 roti directoare isi arata utilitatea mai ales pe serpentine sau in succesiunile de curbe, abordarea acestora putand fi facuta cu o viteza sporita.

Pentru a intelege mai bine cum functioneaza acest sistem vizualizati filmuletul:

Alte lucruri ce fac din aceasta masina una ce merita luata in considerare sunt: motorul pe benzina 2.0T cu 205CP ce accelereaza pana la 100 de km in 7.8 secunde (mai exista si varianta 2.0dci cu 180 de CP si o acceleratie pana la suta de 8.5 sec.), designul interior si calitatea materialelor plus multitudinea de dotari.

Dupa cum am precizat si la inceputul articolului versiunea GT nu este comercializata in Romania dar in Europa de Vest costa undeva in jurul a 30.000 de euro. Un pret mare ar spune unii dar daca tinem cont de motor, dotari si tehnologia Active Drive, putem spune ca este un pret cel putin decent.

Daca doriti sa aflati mai multe detalii direct de la un proprietar vizitati -> Jurnal de Bord – Laguna 3 GT 2.0T

2 Comentarii

  1. Dotarile sunt impresionante intr-adevar. In schimb, mie personal nu imi place ca design. Si cunosc multi oameni care sunt de aceeasi parere. Si mi se pare valabil si pentru o comparatie intre Skoda/VW si Renault Megane RS. Poate de-asta lumea prefera altceva.

  2. Da, asta este o problema a masinilor Renault in general. Lumea prefera un design mai conservator, de asta masinile germane au succes ( pe langa fiabilitate). Mie personal imi place designul daca facem referire doar la partea din fata, spatele nu imi place deloc.

Comenteaza :)

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *