Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Publicat de pe Noi 25, 2011 in STIREA SAPTAMANII | 0 comentarii

Seat are un nou slogan: Enjoyneering

Seat are un nou slogan: Enjoyneering

Sloganul „Auto Emocion”, folosit de Seat in ultimii 10 ani, a fost inlocuit de unul nou, care ar trebui sa reprezinte viitoarea filosofie a producatorului spaniol.

Daca auziti „Auto Emocion”, sunt sigur ca imediat faceti asocierea cu Seat. Este normal, dupa ce timp de 10 ani ati auzit aceste doua cuvinte de fiecare data cand a fost vorba despre producatorul catalan. Ei bine, de acum inainte trebuie sa nu mai faceti aceasta asociere, deoarece noul slogan al marcii spaniole este „Enjoyneering”.

Decizia acestei schimbari a fost luata de presedintele Seat, James Muir, care conduce compania de doi ani. Acesta ne si spune motivul pentru care a facut acest lucru: „Când am intrat în birou acum doi ani nu aveam de gând să schimb totul doar de dragul schimbării, însă am analizat sloganul ‘Auto Emocion’ şi am încercat să aflu ce înţeleg oamenii, dealerii şi jurnaliştii că înseamnă acesta. Nimeni nu a putut să-mi explice. Pur şi simplu sloganul nu are substanţă. Aveam nevoie de ceva care are substanţă şi am muncit din greu pentru a defini care va fi noul nostru slogan de marcă.”

Aceasta schimbare destul de importanta a avut loc si datorita ofensivei pe care Seat o pregateste pentru 2012, producatorul urmand sa lanseze patru modele noi, intre care se afla si o noua generatie a modelului Leon. In acest sens, Muir a declarat ca Produsele pe care le vom lansa în curând ne vor defini viitorul. Au un design grozav şi sunt realizate cu tehnologie germană. Nu am făcut totul cum trebuia în trecut, dar lucrăm la asta.”


Via – Automarket

Comenteaza :)

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *