Pages Menu
TwitterRssFacebook
Categories Menu

Publicat de pe dec. 23, 2017 in DIVERSE | 0 comentarii

Leasingul pentru masini second-hand

Leasingul pentru masini second-hand

 

Achizitionarea unui automobil in leasing este o metoda la care cumparatorii apeleaza preponderent in cazul unor automobile noi. Insa, acest tip de plata poate fi utilizat si in cazul cumpararii masinilor rulate.

Achizitionarea de auto rulate prin intermediul leasingului ofera o serie de avantaje. Spre exemplu, cumparatorul poate alege una din marcile de top, la care nu s-ar incadra ca buget in cazul unei masini noi.

Pretul unui automobil nou incepe sa scada inca din momentul in care ai cumparat masina si ai iesit cu ea pe poarta dealerului, cu cel putin 10%, si poate ajunge la 20% in primul an de utilizare, in functie de kilometraj. In cazul masinilor rulate premium, devalorizarea incepand cu al doilea an este de aproximativ 5%. Acest aspect este un avantaj in cazul leasingului de auto rulate, caci la finalul ratelor, masina isi va pastra o mare parte din valoare.

In cazul achizitionarii de automobile noi sau auto rulate, este necesara inchierea unei asigurari de tip casco. Avantajul masinilor rulate este ca valoarea acestei asigurari va fi mai mica.

Daca intre timp vrei sa schimbi automobilul cu un alt model, vei gasi mai usor o persoana care sa preia leasingul, datorita ratelor mai mici si a valorii reziduale scazute.

Leasingul in cazul automobilelor rulate se poate face, de obicei, direct la dealer care, de regula, colaboreaza cu mai multe firme de leasing.

Un dezavantaj al achizitionarii de auto rulate il reprezinta eventualele probleme tehnice ascunse, ce nu pot fi observate la prima vedere. Atunci cand apelam la un dealer specializat, acesta ofera o garantie de 12 luni, timp suficient pentru depistarea unor eventuale defectiuni.

Lista documentelor necesare pentru incheierea unui contract de leasing este de obicei una simpla, un dealer avand nevoie de copie dupa cartea de identitate, adeverinta de salariu net pe ultimele 3 luni, declaratie de venit global aferenta anului anterior solicitarii finantarii si o copie a contractului de munca.

Asadar, tie care varianta ti se pare mai avantajoasa?

Comenteaza :)

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.