Un sarb care a fost la Salonul Auto de la Belgrad ca sa vada Dacia Duster, a facut o descoperire care ar trebui sa ridice cateva semne de intrebare celor interesati de achizitionarea acestui model.
Masina care a fost produsa pe data de 28 februarie 2010 are deja esapamentul , bratele si capetele planetarelor ruginite. Masina in cauza a fost cea care a participat la filmarile clipurilor oficiale, fiind condusa prin noroaie si apa. Dar asta nu este o scuza!
Cei de la Dacia au dat o declaratie dar nu au dorit sa comenteze in detaliu aceasta problema:
„Masinile noastre au o garantie de 3 ani sau 100.000 km.Toate sunt supuse unui tratament anti coroziune. Dacia ofera o garantie anti coroziune de 6 ani. Tevile de esapament sunt din otel inoxidabil. Este acelasi sistem de esapament prezent pe Sandero, model cu care nu am avut nicio problema de acest tip. Nu cunoastem sursa acestor fotografii. Vom lansa o investigatie.”
Totusi este o masina noua, are o luna de cand a iesit pe poarta fabricii, nu mi se pare normal sa apara rugina chiar daca a avut parte de noroi si apa din plin . La urma urmei este un SUV, deci se presupune ca are parte si de astfel de conditii neprielnice. Sa speram ca Dacia va rezolva aceasta problema inainte sa ia amploare.
Va garantez ca niciun roman nu va lua apararea Dacia pe acest subiect, din contra, vor veni cu argumente pentru a sustine aceasta PROSTIE…
Nu vreau sa intru in detalii tehnice, pentru ca cei care se pricep la tehnica stiu despre ce „trucaj” este vorba si nu se vor obosi sa scrie vreun comentariu, iar cei care NU se pricep vor umple forumurile cu „opinii de specialitate” in care vor critica si vor umple de mocirla inca o data cea mai cunoscuta marca romaneasca…
Rusine tie Adrian Nechifor pentru tonul acestui articol, inainte sa te consulti cu mai multi ingineri specialisti si pentru ca ai modificat titlul stirii initiale din Click !!!
Imi pare rau dar nu cunosc ingineri pe care sa ii consult in probleme de genul. Inainte sa postez acest articol m-am documentat oarecum, dar numai pe internet, mai exact pe forumuri. Nu am gasit pe cineva care sa explice de ce ar fi un trucaj. Momentan nu a aparut niciun raspuns oficial Dacia in legatura cu veridicitatea acestor poze.
Daca tot esti priceput in acest domeniu, si stii ca aceste poze sunt trucate, explica printr-un comentariu te rog, pentru a nu induce oamenii in eroare in continuare.
Eventual lamureste-ma printr-un mail si voi scrie un articol pentru a clarifica situatia.
Interesul meu nu este sa periclitez imaginea marcilor si nici sa induc lumea in eroare. Merci anticipat!
Buna.Ce nu suport eu e praful in ochi pe care unii ti-l arunca atunci cand vine vorba de Dacia.Dacia e masina ieftina si se comporta ca atare.Zilele acestea am facut revizia la un logan(nu e al meu!!!).Preturi exorbitante.discuri de frana 500 ron, placute 257 ron si lista poate continua.Reprezentanta dacia trage pielea de neinspiratii care au cumparat Dacia.Intretinerea e mai scumpa decat la VW de exemplu.
Concluzie:Bravo pentru acest articol daca este adevarat.Cand apar astfel d eprobleme trebuie facute publice nu musamalizate ca in vremea raposatului.Renault se lauda ca face maisni bune si ieftine.Sa i se dea peste nas cand nu recunoaste ca uneori minte.
Bravo pentru articol.
Eu nu detin o Dacie, dar totusi pentru banii platiti la achizitie, consider ca ar fi o masina cel putin corecta. Despre piese, la reprezentanta se stie ca indiferent de marca preturile sunt exorbitante. Asa inteleg roamnanii ca se fac afacerile – „arde clientul cand il prinzi, dupa aia ce-o fi o fi”.
Despre Renault, cele mai bune masini nu le fac, asta e clar. Cu toate acestea, sunt destul de ok daca tinem cont de raportul calitate-dotari-pret.
buna….nu stiu sigur daca aceste poze sunt cu masinile ce au fost la raliul ‘Aïcha des Gazelles’ ….dar daca da….ganditi-va ca au fost prin desert….un desert cu un nisip care probabil are o culoare mai rosiatica…iar aceste masini din cate mi-am dat seama nu au fost spalate de cand au terminat competitia din motive de marketing. Iar ce vedeti voi acolo putin mai umflat la toba de esapament si mai ruginiu….as zice eu ca e o sudura poate chiar din timpul raliului, adica facuta la repezeala, si pe care, probabil, s-a acumulat mai mult praf/nisip.
alta explicatie mai plauzibila nu am gasit
Interesant articolul!Vedeam intr-o zi pe un forum:”Dacia = daca ai cap ia-ti alta” si cred ca este foarte adevarat.Si pretul este pe masura asa ca nu trebuie sa ne agitam pentru performantele ei…
cu parere de rau am vazut si eu un duster expus langa un hipermarket pe o platforma mai inalta si cand sa ma uit sa ii vad texnica all terain de dedesubt am vazut cu stupoare ca incepea sa rugineasca!!!!!!!
am cumparat in 2013 o dacia DUSTER 1.5DCI SI ACUM O SAPTAMINA AM OBSERVAT CA MASINA ESTE PLINA DE RUGINA IN ZONA ARIPILOR FATA LA COMPARTIMENTUL MOTOR SUB BANCHETA SPATE .CEI DE LA DACIA AU SPUS CA SUNT GHINIONIST .CEI a DE LA FABRICA CURATAM SI VOPSIM nu cumparati masini facute in romania bataie de joc
Un om întreg la cap nu dă peste 10mii euro pe o masină fără caroserie galvanizată! Ia vedeti pe youtube cum se galvanizează caroseria la golf si aia iti dau 12 ani garantie la perforare. Dacia NU galvanizează caroseria!