Cu ajutorul pietelor din China si Europa, Volvo reuseste sa incheie prima jumatate a anului pe profit. Oficialii marcii se asteapta sa incheie anul 2014 in crestere.
Desi in momentul preluarii de catre chinezii de la Geely multi se asteptau ca marca Volvo sa se transforme in ceva nedemn, dupa numai patru ani a reusit sa reintre pe o panta ascendenta. Rezultatele foarte bune din primele sase luni ale anului sunt datorate in cea mai mare parte pietelor din China si Europa.
Datele oficiale spun ca profitul operational al marcii in prima jumatate a lui 2014 a fost de 176.5 milioane de dolari, diferenta fiind imensa in comparatie cu perioada similara a anului trecut, cand marca a inregistrat o pierdere de 577 milioane de dolari.
Lasand putin la o parte pietele europene, unde cresterea a fost modesta, trebuie sa mentionam ca principalul merit pentru aceasta crestere il are piata chineza, unde compania Geely a investit foarte mult in promovarea Volvo.
Pentru 2015 asteptarile sunt chiar mai mari, deoarece in curand se va lansa noul XC90, model care ar trebui sa ajute mult marca in drumul spre stabilitate si succes.
Via – Automarket
Asteptam peste cateva luni si un articol despre conationalii de la Saab, relansati anul acesta.