Tempesta si Dorin Pulpea vor lua startul, pentru a doua oara, in editia a 80-a a Raliului Monte Carlo, prima etapa a sezonului 2012 din Campionatul Mondial. Programat in perioada 17 – 22 ianuarie, Raliul Monte Carlo, cel mai celebru raliu din lume, este primul raliu international din 2012, din programul echipajului romanesc.
430 kilometri de proba speciala pe asfalt, zapada si gheata. Asa se anunta editia a 80-a a Raliului Monte Carlo, raliu care dupa o pauza de 3 sezoane revine in calendarul Campionatului Mondial. „Am fost anul trecut aici si avem o treaba neterminata. Tocmai de aceea am decis sa incepem sezonul 2012 cu participarea la Raliul Monte Carlo. Fara indoiala, prima etapa din Campionatul Mondial de Raliuri va fi una extrem de dificila. Sunt 430 kilometri de proba speciala si 1.300 kilometri de probe de legatura, iar, in plus, vremea este imprevizibila. Nu ne-am fixat niciun obiectiv pentru aceasta cursa, dar imi doresc foarte mult sa ajungem la sosire”, a spus pilotul Napoca Rally Academy, Marco Tempestini.
Chiar daca initial Marco Tempestini si Dorin Pulpea au anuntat ca vor lua startul la Monte Carlo cu modelul Subaru Impreza R4, echipajul Napoca Rally Academy va lua startul cu un Subaru de grupa N. „Planurile noastre s-au schimbat in momentul in care am decis cum va arata programul nostru international in 2012. In afara etapei de la Monte Carlo, inclusa in Campionatul Mondial de Raliuri, vom lua startul la alte sapte sau opt etape din Intercontinental Rally Challenge. Prima etapa din IRC, la care vom lua startul anul acesta, este in Azore, Portugalia – etapa programata in perioada 22 – 25 februarie, iar masinile pleaca cu feribotul inca de la inceputul lunii februarie. La Monte Carlo, se stie, este foarte usor sa avariezi masina si nu am vrut sa riscam participarea noastra in IRC unde obiectivul este sa terminam pe podium in IRC Production Cup”, a mai adaugat Tempesta, inaintea plecarii la Monte Carlo.
Recunoasterile oficiale pentru Raliul Monte Carlo sunt programate in perioada 14 – 16 ianuarie, dupa care urmeaza cinci zile pe specialele din Alpii francezi. „Este un raliu lung si foarte greu. Avem un avantaj ca se merge pe aceleasi probe de anul trecut si este un pic mai usor pentru noi. Am avut o sesiune de teste la Brasov unde conditiile au fost similare cu cele de la Monte Carlo. Cred ca suntem mai bine pregatiti acum decat in 2011 si, sincer, nu-mi doresc decat sa ajungem la sosire”, a spus si Dorin Pulpea, copilotul echipajului Napoca Rally Academy.