Noul Mercedes Clasa E a fost prezentat, luni seara, la Teatrul National Iasi, cu ocazia desfasurarii Galei Premiilor UNITER. Acest nou model, adus de curand de Casa Auto in Iasi, transmite eleganta si bun gust prin fiecare linie a caroseriei, asadar i s-a potrivit foarte bine rolul de masina oficiala a unui asemenea eveniment.
Despre masina imi doresc sa va spun multe lucruri, pentru ca sunt convins ca este suficient de impresionanta atat din punctul de vedere al comportamentului rutier, dar mai ales din cel al tehnologiei si optionalelor disponibile. Daca voi avea ocazia sa testez asa ceva, fiti siguri ca va voi povesti pe nerasuflate toate detaliile.
Totusi, pana atunci va las sa cititi cateva cuvinte „oficiale” despre noul Mercedes-Benz Clasa E:
Sistemele inteligente de asistenţă conferă un nou nivel de siguranţă, atât limuzina cât şi modelul break al noii generaţii a Clasei E fiind echipate standard cu sistemul COLLISION PREVENTION ASSIST. Folosind un radar, acest sistem avertizează şoferul asupra unei posibile coliziuni şi pregăteşte sistemul pentru o frânare cât mai eficientă. COLLISION PREVENTION ASSIST ajută la reducerea semnificativă a riscului de producere a accidentelor din spate. Tot în echiparea standard este oferit şi sistemul ATTENTION ASSIST îmbunătăţit, care este de acum capabil să atenţioneze şoferul în cazul în care acesta dă semne de oboseală sau conduce într-un ritm nesigur, pe o gamă mai largă de viteză.
În plus, pentru noua generaţie a Clasei E sunt disponibile opţional sisteme de asistenţă noi sau îmbunătăţite cu mai multe funcţii. Ele includ următoarele:
- DISTRONIC PLUS cu Steering Assist poate ajuta şoferul să păstreze banda de rulare pe care se află sau îl asistă semi-automat în păstrarea traiectoriei după maşinile ce se deplasează în faţa sa;
- Pentru prima dată, sistemul de asistenţă la frânare BAS PLUS include funcţia Junction Assist şi este astfel capabil să detecteze traficul dar şi pietonii care se deplasează perpendicular pe direcţia de deplasare a maşinii şi pregăteşte sistemul de frânare pentru ca şoferul să beneficieze de întreaga capacitate a acestuia;
- Sistemul PRE-SAFE® Brake poate detecta pietonii din faţa maşinii şi poate frâna autonom maşina pentru evitarea unui accident la viteze de până la 50 km/h;
- Adaptive Highbeam Assist Plus este sistemul ce permite păstrarea fazei lungi a farurilor pornită în permanenţă deoarece va regla automat luminozitatea pentru ca fasciculul de lumină să nu deranjeze şoferii maşinilor care circulă din sens opus.
Design: un stil aparte, rafinat, sportiv
Părţile frontale ale noilor modele Clasa E limuzină şi break sunt complet noi şi au proporţii modificate. Farurile au fost redesenate complet şi includ de acum toate elementele funcţionale într-o singură unitate. În plus, pentru prima oară în istoria sa, Clasa E este disponibilă cu două finisări diferite pentru grilă:
– cea clasică, tri-dimensională, cu steaua pe capotă;
– sport (cu steaua integrată în grila maşinii).
Aspectul noilor limuzine şi breakuri Clasa E este mai atrăgător ca niciodată şi datorită modificărilor aduse designului părţii laterale şi spatelui. O nouă linie aplicată în partea inferioară a portierelor urcă spre spatele maşinii, acest lucru conferind noilor modele Clasa E mai multă eleganţă şi rafinament. În acelaşi timp, aspectul dinamic este accentuat şi el de această nouă caracteristică de design.
Mercedes-Benz a revizuit, de asemenea, şi interiorul noii generaţii a Clasei E, armonizând noul design cu formele schimbate ale exteriorului. Interiorul este dominat de materiale de o calitate foarte ridicată, o inserţie de material nobil, compusă din două segmente, ce se întinde pe toată suprafaţa bordului, precum şi de un nivel de confort considerabil îmbunătăţit.
Personalizare fără limite
Ca şi până acum, pentru noua generaţie a Clasei E vor fi oferite pachete de design speciale ce vor îmbunătăţi atât interiorul, cât şi exteriorul. Mai mult decât atât, noua generaţie a Clasei E oferă o multitudine de dotări opţionale special concepute pentru individualizare. Indiferent de nivelul de echipare, toate dotările opţionale, inclusiv cele oferite în diverse pachete, sunt disponibile pentru a fi comandate. Astfel, fiecare autoturism poate fi personalizat astfel încât să devină un exemplar unic. De exemplu, noua generaţie a Clasei E, fie ea limuzină sau T-Modell, poate fi configurată cu un aspect complet clasic pentru exterior, dar cu un interior extrem de modern din toate punctele de vedere.
Cel mai puternic model Clasa E este oferit de divizia Mercedes-AMG
Noul Mercedes-Benz E 63 AMG, în noua sa versiune de top S-Model, redefineşte standardele segmentului său în ceea ce priveşte performanţa, dinamismul precum şi eficienţa motorului. El oferă o putere maximă de 430 kW (585 CP) şi un cuplu motor maxim de 800 Nm, transmise tuturor celor patru roţi prin intermediul unui nou sistem de tracţiune integrală AMG 4MATIC, dezvoltat special pentru a oferi o performanţă mai mare ca niciodată. Noul sistem de tracţiune integrală este disponibil opţional pentru modelele E 63 AMG standard, acum cu o putere crescută la 410 kW (557 CP). Prin noul E 63 AMG, Mercedes-AMG oferă clienţilor săi un autoturism cu un caracter unic, mai individualist ca niciodată, care, în premieră, poate fi echipată cu un sistem de tracţiune integrală, dezvoltat pentru a oferi şoferului o dinamică mai incitantă.
Noua generaţie a Clasei E poate fi comandată deja în showroom-ul Mercedes-Benz al Casei Auto Iași. Preţul de bază pentru noua generaţie a Clasei E echipată cu un motor diesel este de 33.775 euro (fără TVA) pentru E 200 CDI. Pentru modelele pe benzină, preţurile încep de la 34.500 euro (fără TVA) pentru E 200 şi urcă până la 62.125 euro (fără TVA) pentru E 500 4MATIC. Preţurile modelelor AMG sunt cuprinse în intervalul 89.050 euro şi 99.500 euro (fără TVA, preţ valabil pentru modelele limuzină).
Degeaba Mercedes e Mercedes, eu mi-am luat Audi da tot la Mercedes imi sta Capu 🙂 Bafta in continuare cu Blogul!
Edit: link poti avea doar atunci cand ai un nume. 🙂
Intadevar exista mercedes si masini!!! Nu sunt povesti!
Mie mi se pare ca Audi i-a cam luat la capitolul design, mi se par mult mai frumoase masinile lor.
Presupun ca nu ai vazut noul C-Klasse, noul S-Klasse si restul ofensivei Mercedes-Benz.
Daca le-ai vazut, nu pot spune decat ca…the beauty is in the eye of the beholder! 🙂
E 200t blueficiency e ditamai masina ca marime, automat, ai o senzatie aparte de confort, am scos cu el 5.6 pe autobanda fugarit calumea si in oras in jur de 7. Consuma cat un matiz. Audi a6 2.0 manual scoate 5-6 in afara dar in oras peste 9 si nu ai nici pe departe senzatia din mercedes
–
Doar oamenii pot comenta aici. Numele de firme sa servicii nu prea…