Miercuri, 14 ianuarie 2015, Automitric, dealer Volkswagen pe pietele din Suceava si Botosani, a lansat noile Passat si Passat Variant. Evenimentul a fost pe masura masinii, adica elegant si modern.
Noul Passat B8, model foarte asteptat atat in Romania, cat si pe plan international, a ajuns si la Suceava. In cadrul evenimentului de lansare, care a avut loc la showroom-ul Automitric, au fost prezentate ambele variante de caroserie disponibile in acest moment pe piata. Limuzina, care cu siguranta va avea un succes mult mai rasunator pe piata de la noi decat versiunea break, a fost si foarte dotata, inclusiv cu Active Info Display – o idee preluata direct de pe noul Audi TT, care cu timpul se va extinde pe mai multe modele din gama Volkswagen Group.
La lansare, intr-un cadru modern, dominat de un ecran LED imens, pe care au rulat diverse spoturi informative, au luat parte reprezentanti ai mass-media si ai autoritatilor locale, alaturi de pasionati si, cel mai important, de clienti ai marcii.
In ceea ce priveste noul Passat, sunt foarte multe de spus. O mare parte din lucruri le vom discuta dupa ce voi avea ocazia sa fac un test, pentru ca acum ar fi putin prematur sa emit foarte multe opinii. Totusi, pentru inceput, trebuie sa spun ca asteptarile destul de mari mi-au fost confirmate. Aceste asteptari sunt legate in special de interior si de calitatea pe care o ofera. Daca ati mai citit pana acum prin presa auto ca finisajele si calitatea generala a materialelor se compara fara prea mari probleme cu ce regasim in masini premium, sa stiti ca este cat se poate de adevarat. Pus langa unele modele concurente, noul Passat are plastic mai calitativ chiar si in portbagaj sau in partea inferioara a portierelor din spate. Stiu, unii veti crede ca exagerez, de asta va recomand sa mergeti la dealer si sa simtiti cu propriile maini ce spun eu.
Iar calitatea interiorului, daca pe unele piete nu conteaza atat de mult, in Europa, in clasa din care face si Passat parte, conteaza mult. La capitolul exterior, Passat B8 este diferit de restul generatiilor, dar in acelasi timp la fel. Pastreaza in continuare linii mai conservatoare, specifice atat acestui model, cat si marcii Volkswagen in general, doar ca de data aceasta nu mai are acel aer batranesc. Masina, desi destul de masiva, lasa impresia ca acum este potrivita si pentru cineva care din cand in cand mai practica si condusul cu accente sportive. Cineva orientat spre sportivitate, dar care doreste sa emane in 90% din timp un aer matur. Este pentru prima oara cand am simtit ca Passat mi s-ar potrivi in unele privinte, chiar daca am doar 24 de ani. Pana acum, desi ii apreciam calitatile si ii intelegeam filosofia, nu ma vedeam conducand asa ceva. Daca nu am simtit doar eu asta, e de bine pentru vanzarile acestui model, pentru ca-si va pastra clientii traditionali, dar va putea accesa si o alta categorie de varsta.
Voi respecta ce-am zis mai sus si nu voi mai intra in detalii referitoare la masina. Intr-un viitor articol de test, va voi povesti pe larg impresii despre motorizare, platforma (MQB), comportament rutier si tehnologie. Pana atunci, daca sunteti din Suceava, va recomand sa mergeti la Automitric si sa faceti un test. Daca nu, la dealerul din orasul vostru, care sigur va va ajuta.
Am vazut prezentarea noului passat in Germania. Se lauda cu niste consumuri super mici. O sa vedem cand apucam sa mergem cu ele daca va fi chiar asa cum spun ei.
–
Doar oamenii pot comenta aici. Numele de firme sa servicii nu prea…
Eleganta , stil , rafinament , marca germana , asta da masina , consum mic