In prima luna a anului, Stellantis a confirmat tendinta pozitiva a vanzarilor observata pe tot parcursul anului 2023: in Europa, Stellantis a inregistrat o crestere de 17,6 la suta a vanzarilor in ianuarie, pentru o cota de piata de 19,7 procente, in crestere cu 0,9 puncte fata de 2023.
Germania s-a remarcat, cu o crestere remarcabila de 61 la suta a vanzarilor, la fel ca si Marea Britanie, cu o crestere de peste 27 de procente. In Franta, sustinuta de succesul sistemului de leasing electric introdus de guvern, Stellantis este lider de piata. In Italia, Stellantis si-a confirmat pozitia de lider de piata, cu sase dintre modelele sale in top 10, inclusiv eternul FIAT Panda, aflat pe primul loc.Cresteri semnificative ale vanzarilor au fost inregistrate, de asemenea, in Olanda, Portugalia – unde Stellantis este lider de piata – si in alte tari importatoare, precum Elvetia, Suedia, Republica Ceha, Irlanda si Norvegia, ultimele doua incheind luna ianuarie cu cresteri ale vanzarilor de plus 57,7 la suta si, respectiv, plus 103,5 la suta.
Unitatea Stellantis Pro One dedicata vehiculelor comerciale, care ofera o gama larga de vehicule profesionale multifunctionale, a crescut mai rapid in ianuarie si si-a consolidat cota de piata.
„Cresterea vanzarilor Stellantis pe pietele cheie in luna ianuarie este o dovada a angajamentului nostru colectiv fata de inovatie si satisfactia clientilor. Aceasta performanta, atat in ceea ce priveste volumele, cat si cota de piata, pe toate segmentele, ne reafirma pozitia de challenger pentru locul numarul unu in Europa” – a declarat Uwe Hochgeschurtz, director al operatiunilor europene extinse la Stellantis.
Odata cu lansarea mai multor modele noi in 2024, Stellantis este pe cale sa isi dubleze gama de modele complet electrice in Europa pana la sfarsitul anului. In cadrul planului sau strategic Dare Forward 2030, compania isi mentine angajamentul fata de inovare si sustenabilitate.
MM